Зверніться по допомогудо відділеньKinderKlinikповулВишгородська45/2іул.Демеевская16,якщоудитини:• Стабільно підвищується температура тіла • Багаторазова блювота і / або рідкий стул • З’явилася задишка або свистяче дихання • Відзначається виражений набряк губ, язика та інших м’яких тканин • Є скарги на болі в вусі, головний біль • З’явився посилюється кашель з мокротою • Є біль в животі після погрішностей в дієті • З’явився нетиповий крик (пронизливий, або ж навпаки незвично тихий)
У всіх відділеннях KinderKlinik організовані окремі входи і окремі зони очікування для хворих, і для здорових дітей. Діти, які прийшли на плановий огляд або вакцинацію, не перетинаються з дітками, хворими на інфекційні хвороби. Діти не заражають один одного!
Зверніть увагу! Стаціонарні відділення наразі закриті до подальшого сповіщення.
Для малюків, навіть при самій звичайній застуді, завжди існує ризик госпіталізації. Фахівці KinderKlinik знають, що іноді рахунок може йти на хвилини. Будь-яка затримка — в транспортуванні, діагностиці або виборі тактики лікування може негативно вплинути на стан дитини. З турботою про здоров’я ваших малюків, у 2 відділеннях KinderKlinik 24/7 працюють сучасні дитячі стаціонари. У будь-який час доби звертайтеся за допомогою до дитячого медичного центру (Київ), за адресою вул. Деміївська 16 або вул. Вишгородська 45/2. Наші досвідчені фахівці знають, як допомогти вашій дитині.
Як проходить госпіталізація в KinderKlinik
В першу чергу необхідно орієнтуватися на тяжкість стану дитини. Негайно зверніться за допомогою до дитячого стаціонару KinderKlinik, якщо у дитини: • Стабільно підвищується температура тіла • Багаторазова блювота і / або рідкий стул • З’явилася задишка або свистяче дихання • Відзначається виражений набряк губ, язика та інших м’яких тканин • Є скарги на болі в вусі, головний біль • З’явився посилюється кашель з мокротою • Є біль в животі після погрішностей в дієті • З’явився нетиповий крик (пронизливий, або ж навпаки незвично тихий) Ви можете як звернутися в стаціонар безпосередньо, або ж описати скарги цілодобовому консультанту контакт-центру за телефонами: 0800 30 75 75096 390 75 75044 390 75 75 Вас зорієнтують по турбуючих питань і нададуть інструкцію. Після звернення в стаціонар, прийом фахівця виглядає наступним чином: • Збір скарг (у батьків, або дитини, якщо той в змозі) • Загальний огляд, перевірка патологічних симптомів • Складання діагностичної тактики й забір аналізів • Розшифровка результатів діагностики (терміни виконання від 20 до 90 хвилин) • Складання тактики ведення Важливо! Один з батьків завжди може залишитися з дитиною в стаціонарі, адже ми знаємо як це важливо як для батьків, так і для дитини. Маленький пацієнт буде відчувати себе в безпеці й швидше відновиться, а лікар в свою чергу зможе спокійно відповість на питання батьків.
Переваги дитячого стаціонару KinderKlinik
1. Лабораторний комплекс Як приватна дитяча клініка (Київ) KinderKlinik цілодобово підтримує роботу лабораторій. Уже в перші хвилини перебування в стаціонарі, у дитини можуть взяти всі необхідні аналізи (від загального аналізу крові, до експрес-тесту на будь-яку інфекцію).
2. Оперативність дій Завдяки величезному досвіду і гострого клінічного мислення, наші фахівці оперативно оцінюють стан дитини й складають план його ведення. Лабораторний комплекс також не відстає від діагностів: результати тестів відомі протягом 20 -90 хвилин (в залежності від складності).
3. Безперервне спостереження Стан дитини в стаціонарі ретельно і безупинно контролюють лікар і медсестра. Подібна тактика подвійного безперервного спостереження дає відмінні результати, бо навіть найменші зміни загального стану не залишаються без уваги.
4. Комфорт Ми знаємо, як важливий комфорт для повноцінного відновлення не тільки дитини, але і схвильованого батька, супроводжуючого малюка. У KinderKlinik палати дитячого стаціонару є лаконічним втіленням комфорту, безпеки і функціональності.
5. Продуманість У деяких пакетних пропозиціях, крім різних консультацій і обстежень, включено стаціонарне спостереження. Дізнатися про всі комплексні пакетні пропозиції і сезонних спеціальні пропозиції ви можете у адміністратора на рецепції або консультанта контакт-центру
У яких відділеннях KinderKlinik працює дитячий стаціонар (Київ)
У будь-який час доби ви можете звернутися за допомогою до відділень KinderKlinik по вул. Деміївська 16 і вул. Вишгородська 45/2. Якщо у вас виникнуть будь-які питання — обговорити їх ще до прибуття в стаціонар ви можете з консультантом контакт-центру. Зверніться через форму зворотного зв’язку на сайті або за номерами: 0800 30 75 75096 390 75 75044 390 75 75 Консультант контакт-центру цілодобово знаходиться на зв’язку і готовий допомогти вам. Звертайтеся до нас, і будьте здорові. * Під «Дитячий стаціонар Kinderklinik» розуміється можливість перебування в палатах денного стаціонару дитини з одним з батьків, і можливість отримання медичної допомоги 24 години на добу, сім днів на тиждень.
Додати відгук