З 17 жовтня всі нові та наявні пацієнти, які обслуговуються в мережі клінік для дітей та батьків KinderKlinik, можуть встановити на свої смартфони офіційний додаток у Google Play на Android та App Store на iOS, а також скористатися оновленим особистим кабінетом для доступу до персональної медичної документації.
Посилання на скачування:
Google Play – завантажити
App Store – завантажити
Які функції доступні в застосунку:
- особиста інформація про пацієнта з можливістю її редагування
- історія візитів (запланованих та минулих)
- медична документація (консультативні висновки лікарів, результати аналізів та досліджень)
- контактна інформація та путівники до відділень
- інформаційні повідомлення від клініки
Також доступна веб-версія особистого кабінету пацієнта з таким самим функціоналом з доступом через браузер на комп’ютері.
Посилання для входу: https://portal-doctor.eleks.com/web/Kinderklinik/#/login
До уваги пацієнтів, які обслуговувался в нашій мережі до 17 жовтня 2024 року!
Уся ваша медична документація та історія візитів в безпеці та наявна у новому застосунку! Нижче ви знайдете детальну інструкцію як отримати до неї доступ.
Як увійти до особистого кабінету через сайт клініки у браузері
– на головній сторінці сайту натиснути на банер «Особистий кабінет»
– ввести логін/пароль, який ви отримали у вайбер-повідомленні від клініки після візиту (для нових пацієнтів)
– для існуючих пацієнтів та користувачів попереднього мобільного додатку знадобиться провести одноразову процедуру відновлення пароля до особистого кабінету. Варіантів 2 – через особистий кабінет у браузері та у додатку.
Варіант 1. У веб-версії особистого кабінету
- перейти за посиланням https://portal-doctor.eleks.com/web/Kinderklinik/#/login
- клікнути на посилання, вказане на скріншоті (Реєстрація/Відновлення пароля)
- ввести адресу електронної пошти та номер телефону (ВАЖЛИВО! Адреса електронної пошти має бути ідентичною вказаній у карті пацієнта. Номер телефону пацієнта в карті пацієнта повинен мати обліковий запис у месенджері Viber, оскільки розсилка персональних інформаційних повідомлень здійснюється у Viber). Обов’язково перевіряємо папку СПАМ у скриньці електронної пошти, якщо листа немає у папці вхідних повідомлень
- отримати на пошту або Viber код підтвердження операції зміни пароля
- ввести код підтвердження та новий пароль, після чого натиснути кнопку “Підтвердити”
- у діалоговому вікні натиснути кнопку ОК
- після отримання логіну ввести його разом із паролем на сторінці особистого кабінету у браузері.
Важливо! Якщо номер телефону пацієнта не прив’язаний до облікового запису месенджера Viber, то система визначить профіль особистого кабінету користувача за адресою електронної пошти. У такому разі код підтвердження надійде на електронну пошту пацієнта.
Варіант 2. Відновити доступ (логін та пароль) за допомогою оповіщення на номер телефону у Viber (при цьому номер телефону пацієнта має бути вказаний у карті пацієнта, а також мати обліковий запис у месенджері Viber, оскільки розсилка персональних інформаційних повідомлень здійснюється у Viber) або електронною поштою
Як відновити доступ до карти пацієнта у застосунку
- на головному екрані програми натиснути кнопку “Реєстрація.Відновлення пароля”
- ввести свої актуальні персональні дані (всі поля є обов’язковими для заповнення), після чого натиснути кнопку “Продовжити”
- у діалоговому вікні натиснути кнопку ОК
- перевірити скриньку електронної пошти або Viber, куди прийде код перевірки
- повернутися до програми, ввести отриманий код перевірки, а також новий пароль (двічі), після чого натиснути кнопку “Відновити пароль”
- у діалоговому вікні натиснути кнопку ОК
- отриманий на електронну пошту/Viber логін використовувати для входу до програми
Як встановити оновлений застосунок KinderKlinik:
- на головній сторінці, відповідно до мобільної операційної системи, клацнути на банер. після входу в офіційний магазин програм натиснути кнопку «завантажити»
- або ввести у поле пошуку в магазинах додатків App Store/Google Play пошуковий запит Kinder Klinik
Важливо!
Функціонал особистого кабінету пацієнта у браузері та мобільного додатку повністю ідентичні! Користувач сам вибирає, як йому зручно переглядати свої медичні дані – через додаток або особистий кабінет на сайті.
Чи можна самостійно зареєструватися в особистому кабінеті пацієнта?
Ні.
Чи можна додати в мобільний додаток медичну картку другої дитини та/або іншого члена сім’ї?
Так. Для цього на головному екрані програми натиснути кнопку “Медкарти”
Далі «Додати члена родини»
Ввести номер телефону та дату народження пацієнта (якщо дитині до 18 років, то ввести номер телефону, який вказували під час першого візиту)
Ваш відгук