Похід до лікаря далеко не завжди викликає у дитини позитивні емоції. Як же правильно підготувати дитину майбутнього огляду або лікувальних процедур, звести до мінімуму стрес і виробити позитивний відгук на подібні візити в майбутньому? Дізнайтеся від експерта KinderKlinik психологині Ірини Крещенко (Єгорової).
Коментар експерта
“Сьогодні поговоримо про те, як правильно підготуватися до походу в лікувальний заклад і чому це так важливо. Психологічна підготовка, безумовно, необхідна. Перш за все пам’ятайте, що настрій дитини залежить від вашого настрою. Важливо пам’ятати, що головне завдання батьків — не лякати або насторожувати дитини, а заспокоїти перед візитом в клініку, налаштувати на спілкування з доктором. Адже чим краще малюк подружиться і поспілкується з доктором, тим краще і продуктивніше пройде прийом”.
5 простих порад для батьків
1. Психологічна готовність, позитивний настрій і спокій супроводжуючого батька так само важливі для дитини. Налаштуйтеся на те, що цей прийом дуже необхідний. Якщо мама весь прийом буде нервувати, доктор просто не зможе вийти на контакт з малюком, адже дитина буде відчувати тривогу мами.
2. Чітко пояснюйте куди ви йдете і навіщо, скільки часу ви проведете у лікаря і що будуть робити з дитиною. Розкажіть про те, що похід до лікаря — це нормально. Приводьте приклади: «Всі діти ходять до лікаря» або «Коли ми з татом були дітьми, ми теж ходили до лікаря». Розкажіть дитині, що процес відвідування лікаря — цікаве і захоплива подорож, опишіть, як незвично виглядають інструменти педіатра, які там можуть бути іграшки. Згадайте як ваша дитина грав у доктора і вас лікував. Перераховуйте інструменти або іграшки, якими він користувався
3. Не квапте ні доктора, ні дитини. Дайте їм час подружиться. Не втручайтеся в їх розмову (якщо лікар не просить відповісти на питання) Довіра між доктором і дитиною насамперед. Дайте їм можливість домовиться. Не намагайтеся в цей момент залякати і покарати дитину. На прийомі постарайтеся співпрацювати з доктором і контролюйте свої емоції.
4. Заохочуйте малюка, незалежно від того, як пройде ваш візит. Після візиту заплануйте похід в якесь цікаве місце. Чи не скупитесь на похвалу. Похваліть дитини за сміливість. Розкажіть, як ви їм пишаєтеся і як сильно його любите.
ВАЖЛИВО! Вислухайте дитини, якщо він відчуває страх або з приємні відчуття після візиту. Чи не знецінюйте його почуття. Дайте йому виговоритися і обов’язково обійміть. Малюк повинен відчувати вашу підтримку в будь-якій ситуації.
5. Важливо зберегти позитивні спогади про похід до лікаря. Якщо дитина чинить опір, не поспішайте допомагати доктору або дитині, а постарайтеся заспокоїти дитину, щоб продовжувати огляд в спокійній обстановці. Страх лікарів або погані спогади можуть викликати порушення емоційної сфери і навіть запустити психосоматичні механізми. Тому не нехтуйте психологічною підготовкою до кожного походу малюка до лікаря.
Маєте питання?
Запитати у лікаря
Форма зворотнього зв'язку
Заявка відправлена, ми скоро зв'яжемось з вами
Як записатися на прийом
Маєте питання?
Форма зворотнього зв'язку
Заявка відправлена, ми скоро зв'яжемось з вами
Запишіться на прийом до фахівця через форму зворотного зв’язку на сайті або за вказаними телефонами: 0800 30 75 75 096 390 75 75 044 390 75 75 Консультант колл-центру відповість на питання, що цікавлять і запише до лікаря на зручний час. Звертайтеся до нас, і будьте здорові.
Ваш відгук